Mažai teorijos ir daug praktikos – toks PMC specializuotų kursų „Efektyvus bendravimas su pacientais: psichologinis aspektas“ šūkis individualios priežiūros darbuotojams, slaugytojams ir jų padėjėjams bei kitiems slaugos srities specialistams. Kviečiame su kursais susipažinti vaizdo medžiagoje!

Mokymai apima slaugos darbuotojams aktualius klausimus ir padeda išmokti terapinio bendravimo technikų, dar geriau pažinti pacientus, pasikliauti ne tik žodine kalba, bet ir nežodiniu bendravimu, sužinoti, kaip elgtis su agresyviai, konfliktiškai nusiteikusiais pacientais, kokie žodžiai ir veiksmai slopina negatyvias emocijas, o kurie dar labiau aktyvina.

„Bendrauti efektyviai galime kiekvienas, tik reikia išmokti tai daryti. Šiuose mokymuose analizuojame problemas ir situacijas, su kuriomis susiduria slaugos personalas, ir taikome elgesio modelius, kurie iš tiesų gerina bendravimą“, – sako lektorė psichologė Kristina Kunigauskaitė. Mokymuose ji dalinasi patirtimi ir žiniomis, sukauptomis per daugiau nei 7 dėstymo slaugytojų padėjėjams ir individualios priežiūros darbuotojams metus.

Apie slaugos personalo kompetencijas pacientai dažniausiai spendžia vertindami jų bendravimo įgūdžius. Vis dėlto, mokėti efektyviai bendrauti yra naudinga ne tik asmeniškai darbuotojui, kaip asmeniui, kuris betarpiškai dalyvauja slaugos procese, bet ir organizaciniame bei visuomeniniame lygmenyje.

Šie 8 valandų mokymai yra skirti suprasti efektyvaus bendravimo subtilybes tiems, kuriems nuolat tenka bendrauti su pacientais ir pagerinti kasdienį asmens priežiūros specialistų, slaugytojų bei jų padėjėjų ir kito slaugos srities personalo darbą su pacientais ligoninėse, slaugos, globos namuose ar hospisuose.

Kviečiame susipažinti su kursu PMC YouTtube kanale: